söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag!

Ja idag är det romantikens dag. Nämligen Alla Hjärtans Dag!

Jag tycker faktiskt det är lite gosigt mysigt, att få rå om varandra lite extra. Jag vet att många tycker det är lite töntigt med en sån dag. Mest för att affärerna ska få sälja , kan jag också tycka och tänka MEN så mysigt ändå. Att få lite uppskattning även om många andra får det just den här dagen också.


Fick Superfina röda rosor, en söt liten nalle och ett kort av den bästa sambon som finns. Sorry girls he´s mine!

Blev också bio´besök-Göta kanal 3...hmmm mindre bra men kul ändå. Sen avslutade vi med god middag på Jensens- Gotti gott!


Det är ändå en dag jag tycker mkt om. Att få kramas lite extra och bara känna kärlek. Å det gör jag ju. Kärlek till Fredrik.


Fick en fin...lite försenad hälsning i tidningen idag...hmmm vet inte vad jag ska säga om bilden, den får tala för sig själv, men jag bjuder på den. Haha


Kram till er alla och jag hoppas ni fick en bra dag. Även om ni inte har en sambo, man, pojkvän etc så hoppas jag ni har någon ni tycker mkt om bredvid er.

1 kommentar: