tisdag 23 februari 2010

Snölandet


Ny vecka igen. Fasen va fort de går, men det är ju bra också i och med att varje vecka innebär en vecka längre fram med bebis =)

Helgen bestod av snö snö snö. Snö upp till midjan på gården å hela min bil var övertäckt av snö. Tog några timmar att fixa till bara det. Gården är fortfarande full men vi har gångar att ta oss fram i iallafall.
Här kommer lite bilder som jag lånat av grannen även kallad Fredriks farbror Dan!

Vårt fina hus
Gården mot Dans hus
Svärfar gör ett försök att pulsa över till andra sidan gården
Visst är de fint. Speciellt när solen skiner. Å jag är ändå tacksam att vi fått en sån vinter för en gångs skull. Kylan är jag grymt trött på. Kallt kallt är ingen hit! Å ska jag erkänna mera så vill jag ha vår nu. Få känna lite värme mot kinderna å höra hur det droppar från träden och se snödropparna kika fram. Vår vår vår du är mer än välkommen nu!!!
Lillplutt fyllde även 3 år så givetvis var de kalas här. Många fina presenter fick han å var så nöjd så =) Med födelsedagen kom även 3 årstrots tror jag...gaaahhh man blir ju galen!! Men sen så kommer den där charmkillen fram igen å då glömmer man de ju =) Det går så fort med killarna. Dem var så små när jag träffade Fredrik å nu är dem ju inte det längre =)
Igår hade jag ont i magen igen....ahh tvekade att jobba idag men imorse kändes det ok så drog iväg...10 åkte jag hem igen. En lindrigare form än förra gången men nån typ av magsjuka iallafall. Inget kräka som tur är. Trött på att vara sjuk nu. Vill inte det mera....
Å så till slut....
Grattis min vän Malin på din 27 årsdag!! Hoppas du fick en alldeles perfekt födelsedag!
Kramar

2 kommentarer:

  1. hej mamma anna! Hoppas allt är bra med dig och magen, trots lilla magsjukan :-(
    Går allt bra på jobbet och så? Hänt något speciellt som man vill veta? :-)

    Förresten så såg jag att du skrev att vi skulle få bonus i år och jag tänkte höra om du vet när man får den? Pengarna går ju nu när man har liiite mer fritid än i sverige, och plånboken är ju inte så tjock som man kanske skulle vilja ;)

    Krya på dig iaf och fortsatt lycka till med graviditeten!

    Kram sarah

    SvaraRadera