onsdag 24 februari 2010

Sick again

Så då var man sjuk igen...en lättare form av magsjuka men minst lika jobbigt. Fan får inte i mig mkt å det jag får i mig vill inte vara kvar....Är så trött på att vara sjuk. Vill vara frisk, orka jobba, ta hand om familjen, men känner mig helt tom just nu.

Theo den stackaren hade jobbig natt i går....var vaken i stort sett hela natten vilket resulterade i att Pappa F fick lägga sig där men han gnällde mest ändå, jag hör nästan allt, så jag hade svårt att sova, F låg som en påse skridskor ungefär i hans säng å sov som en skit han med. Vilket blev en tröttsam dag för oss 3. Plutt hade sovit länge på dagis. Vi hoppades det skulle bli bättre i natt men nej inte....lika gnällig idag, idag fick han ur sig att han hade ont i örat. Så alvedon fick de bli å så får det bli doktorn imorrn. Sa åt Fredda att dem kunde ta stora sängen så han fick ligga bekvämt, men han ville inte att jag skulle ligga i soffan. Så nu ska jag gå upp å sova jag med. Jag hoppas grabbarna får sova hela natten nu.

Hoppas dagen imorrn blir en bättre dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar