torsdag 18 februari 2010

Att jobba

Den här veckan har varit utmattande!
I måndags var det megastrul på systemet på jobbet så allt stod till från halv 6 tills vi skulle hem. Det blir liksom en väldigt lång dag när man inte har det rätta att göra. Detta resulterade ju givetvis i övertid under tisdagen. Vilket gav oss ett mastodont pass från 14.30 - 00.50. Kanske inte låter så mkt. Men när man vet hur mkt vi packar, hur många ton det blir en vanlig dag är det inte det roligaste. Helt sjukt trött var jag i slutet. Då när man vet att man vanligtvis ligger hemma i sin säng och sover, å nu är man forfarande kvar på jobbet. Med minst 40 min bilresa hem efter detta. kom hem vid 02 tiden....kom i säng runt halv 3.

Tog sovmorgon men man var ändå trött när man vaknade. Kroppen skapligt sliten.
Igår var de osså nå knas så man fick dra dra hem vid 19 tiden om man ville men vi stannade kvar. Hade skitont i rygg och svank och typ ischias eller nått i ena skinkan. Så benet vek sig hela tiden, gööööör ont gjorde de. Hatar när det blir så. Det blir nog inte lättare det här längre fram heller.
Magen gör sig påmind ganska ofta å den har väl bara börjat växa antar jag.

Där går jag in i v 19 nu =) Halvvägs snart. Men oroar mig ändå över allt. Har lite olika krämpor och funderingar. Måste ringa in å få svar på allt antar jag. men gillar inte att ringa hela tiden. Eller nån gång egentligen.....

Blev igår av med sladden till värmaren utanför jobbet på parkeringen. Blir så jäkla irriterad. Kan man inte bara låta andras grejer vara?! Min bil behöver den!!!!! Speciellt när man är uppe halv 5 på morronen för att komma iväg till jobbet. IDIOT!!!

En go vän fyller år idag!

Grattis Mia på 29 årsdagen!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar