torsdag 25 februari 2010

Öroninflammation

Doktors besöket idag visade att Theo har en dubbelsidig öroninflammation. Stackaren! Inte har han sagt nått heller, förräns igår kväll...han måste väl ha en hög smärttröskel eller nått. Nu har han iallafall fått penicillin så vi hoppas detta snart är över.

Själv mår jag lite bättre men ändå inte ok. Det krampar i magen från och till. Vill bara vara frisk, men kämpar iallafall med att få i mig käk så att det ska ta sig snart.
Jag har ju en liten bebis att tänka på.
Blir lite trött på internet ibland. Sökte om magsjuka vid graviditet. Den ena säger att det är ofarligt, den andra att det kan gå helfel...vad ska man tro på? Blir nog mest orolig för att jag åkt på magsjukan 2 ggr med bara en veckas mellanrum.....kilona rasar ju av mig...i vanliga fall kanske man skulle bli glad...nu blir jag mest orolig. Aja tror iofs att mina kilon kommer inom kort, inget jag egentligen önskar så klart men mer det är jag säker på. En gammal vän till mig ligger 1 månad före mig och har gått upp 23 kg redan. SHit hehe iofs har hon inte så mkt från början men ändå. Själv har jag nu efter dessa sjukdomar gått upp 3 kg.

Gick in i v 20 idag =) Halvvägs!!!! =) Å det bästa är att bebis börjat ge sig till känna mer och mer nu. Den sparkar titt som tätt, så häftigt å samtidigt lite läskig känsla men mysigt! Det känns skönt att veta att den verkar må bra därinne =)

Ett avslutande Grattis till min äldsta brorsa som fyller 45 idag! Å Till min svärfar som fyller 57 idag!! Kramar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar